سریع ترین راه ثبت شرکت و اخذ مجوز تولید مواد ضد عفونی

برای ثبت شرکت و اخذ مجوز تولید مواد ضد عفونی در شرایط کنونی و بحران ویروس کرونا، که تقاضای محصول بسیار زیاد است، می توانید در زودترین زمان اقدام کنید و با کمک مشاوران ما به نتیجه برسید. خبر مثبت برای ثبت یک شرکت و اخذ مجوز تولید مواد ضد عفونی این است که سازمان غذا و دارو برای شرایط حای حاضر و همه گیر شدن ویروس کرونا به تمام واجدین شرایط و کسانی که خواستار ثبت شرکت و اخذ مجوز تولید مواد ضد عفونی هستند، مجوز می دهد. شما می توانید با ثبت شرکت خود در این زمینه فعالیت کنید و به جمع خدمتگزاران این برهه ی حساس تاریخی بپیوندید. تقاضا برای محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده بسیار بالا رفته است. برای همین اگر می خواهید ثبت شرکت و اخذ مجوز تولید مواد ضد عفونی را در سریع ترین زمان ممکن داشته باشید، با مشاوران ما تماس بگیرید.

ثبت شرکت و اخذ مجوز تولید مواد ضد عفونی

 برای ثبت شرکت و اخذ مجوز تولید مواد ضد عفونی چه مدارکی نیاز است؟ 

از طرف اداره کل دارو و مواد وخد برا تمام کسانی که قصد ثبت شرکت و اخذ مجوز تولید مواد ضد عفونی دارند مدارکی به شرح زیر اعلام شده است:

  • پروانه تاسیس شرکت
  • پروانه مسئول یا ناظر فنی
  • طرح لیبل و بسته بندی محصولات
  • فرمولاسیون
  • معرفی خط تولید
  • ارسال نمونه محصول به آزمایشگاه مرجع غذا و دارو با تولید محصول
  • فرم درخواست تکمیل کد فرآورده، این فرم در سایت غذا و دارو درج شده است.

نکته ی مهم برای کسانی که قصد ثبت شرکت و اخذ مجوز تولید مواد ضد عفونی دارند این است که در این شرایط تمام تولید کنندگان خطوط تولید خود را دو برابر کرده اند و یا خطوط تولیدی خود را عوض کرده اند. این نشان می دهد که نیاز به محصول در بالاترین درجه ی ممکن دهه های گذشته قرار دارد. برای همین نیاز مبرم به این محصولات بسیاری از افراد را ترغیب می کند که به ثبت شرکت روی بیاورند. اگر به ثبت شرکت و اخذ مجوز تولید مواد ضد عفونی علاقه دارید و می خواهید در این زمینه فعالیت داشته باشید، با مشاوران ما همین الان تماس بگیرید و در کوتاه ترین زمان ممکن به خواسته ی خود برسید.

برای گرفتن جواز تاسیس شما باید تنها بالای ۱۸ سال باشید تابعیت جمهوری اسلامی ایران را داشته و کارت پایان خدمت و یا معافیت خود را به همراه داشته باشید. بقیه ی موارد که شامل مدارک مهم ثبت شرکت و اخذ مجوز تولید مواد ضد عفونی است که در بالا ذکر شد و البته برای شرکت های رسمی تر باید مجوزهای لازم و شرایط لازم را داشته باشید که تمام آن را مشاوران ما به شما خواهند گفت. تنها باید شما عجله کنید و مراحل اصولی و رسمی ثبت شرکت و اخذ مجوز تولید مواد ضدعفونی را به صورت صحیح طی کنید. برای همین توصیه می کنیم همین الان با مشاوران ما تماس بگیرید.