در جهانی که تأکید زیادی بر زیبایی‌ شناسی می شود، ظاهر یک محصول می تواند عنصر تعیین‌کننده در تصمیم نهایی مصرف‌کننده برای خرید آن باشد. طرح، ظاهر و احساسی که یک محصول القا می کند ممکن است تا حد زیادی به موفقیت یا شکست تجاری شما ربط پیدا کند. این طرح ارتباط عاطفی لازم را با مصرف‌کننده ایجاد می کند و به‌طور مستقیم به ایجاد نام تجاری کمک می کند. به‌طور خلاصه، موفقیت در بازار اغلب به این بستگی دارد که چگونه محصول به نظر می رسد، نه به اینکه چگونه کار می کند، مخصوصاً زمانی که بازار انواع مختلفی از محصولات را با عملکرد مشابه ارائه می دهد. یکی از انواع این طرح ها، طرح صنعتی صندلی است که در ادامه به نکات ثبت طرح صنعتی صندلی می پردازیم.
یک طرح صنعتی صندلی هم می تواند دارای وجوه سه‌بعدی، مانند شکل، ظاهر کالا و هم دارای وجوه دوبعدی، مانند الگوها، خطوط و رنگ باشد.
با ثبت طرح صنعتی صندلی خود می توانیم از سوءاستفاده از طرح خود جلوگیری کنیم. همچنین با ثبت آن مشتریان بیشتری جذب خواهیم کرد.
در حقیقت با ثبت طرح صنعتی صندلی خود، شما می توانید جلوی ساخت، فروش و یا حتی واردات عین طرح خود یا مشابه آن را بگیرید.
برای ثبت یک طرح صنعتی، طرح ما باید جدید و اصیل باشد. از دیگر شرایط ثبت طرح صنعتی صندلی این است که طرح شما باید قابلیت تولید دوباره به شیوه صنعتی را دارا باشد.
ما می توانیم طرح خود را قبل، بعد یا حین ثبت منتشر کنیم.

ثبت طرح صنعتی صندلی

ثبت طرح صنعتی صندلی چه مدت دارای اعتبار است؟

مدت‌زمان ثبت طرح صنعتی صندلی ۵ سال هست و آن را تا مدت ۱۵ تا ۲۵ سال نیز می توان تمدید کرد.
طبق ماده ۲۸ قانون حمایت از طرح های صنعتی، یک شخص تنها زمانی می تواند از طرح شما استفاده کند که با موافقت شما باشد.

موسسه کاردان ارقام رئیس و عضو انجمن صنفی خدمات اداری استان تهران با داشتن سابقه ۲۷ ساله در زمینه خدمات اداری مشاور خوبی در این زمینه برای شما خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید : ۰۲۱۶۶۷۰۴۶۳۰ ۰۲۱۶۶۷۱۳۵۹۶