بهترین کشور ها برای ثبت برند و صادرات

علامت تجاری یکی از شاخه های بازاریابی است که در طول قرن نوزدهم با ورود محصولات بسته‌بندی‌شده، به وجود آمد. علامت تجاری یک نشانه قابل‌تشخیص، طراحی یا بیان است که محصولات یا خدمات یک منبع خاص را از دیگران قابل‌تشخیص می کند. صاحب علامت تجاری می تواند یک شخص، صاحب یک کسب‌وکار یا هر شخص حقوقی باشد. شکل منحصربه‌فرد بطری های کوکاکولا و آرم رنگی سیب گاز گرفته‌شده، نمونه‌های قابل‌توجهی از مارک های تجاری هستند که بلافاصله به دلیل علامت خود شناخته می شوند. سیستم مادرید سیستمی است که برای ثبت برند بین المللی می توان از آن استفاده کرد و دارای ۸۵ عضو از کشور های مختلف و دفاتر منطقه ای است. می توان گفت تقریباً در همه ی کشور های جهان می توان علامت های تجاری را ثبت کرد. یکی از بهترین کشور ها برای ثبت برند و صادرات روسیه است.

کدام کشور ها جزء بهترین کشور ها برای ثبت برند و صادرات می باشند؟

بهترین کشور ها برای ثبت برند و صادرات برای اشخاص یا شرکت های ایرانی کدام است؟

با ثبت برند در روسیه شخص می تواند تنها خود مالک برند در این کشور باشد. همچنین به دلیل تحریم ها این کشور نیز بستر مناسبی برای صادرات را فراهم می کند. درواقع پس از ثبت برند در روسیه صاحب علامت می تواند با این کشور تعاملات تجاری داشته باشد و محصولات یا خدمات خود را به آن صادر کند.
یکی دیگر از بهترین کشور ها برای ثبت برند و صادرات، کشور ترکیه هست. چون شرکت های تولیدی ثبت‌شده در آن‌که برند تجاری خود را نیز ثبت کرده اند از پرداخت مالیات بر درآمد حاصل از صادرات و محصولات خود معاف‌اند.
یکی دیگر از بهترین کشور ها برای ثبت برند و صادرات در آسیا، کشور ارمنستان است. علت این امر هم هزینه کمتر ثبت در ارمنستان نسبت به کشور های مناسب دیگر آسیایی مثل ترکیه هست.

سیستم ثبت بین المللی علامت تجاری

اگر قصد ثبت شرکت در اروپا دارید، یکی از بهترین کشور ها برای ثبت برند و صادرات، کشور لیتوانی است. هزینه ثبت برند در این کشور نسبت به سایر کشور ها اتحادیه ی اروپا کمتر است.
از بهترین کشور ها برای ثبت برند و صادرات، می توان همچنین چین، ژاپن، کره جنوبی و سنگاپور را نام برد.

موسسه کاردان ارقام رئیس و عضو انجمن صنفی خدمات اداری استان تهران با داشتن سابقه ۲۷ ساله در زمینه خدمات اداری مشاور خوبی در این زمینه برای شما خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید : ۰۲۱۶۶۷۰۴۶۳۰ ۰۲۱۶۶۷۱۳۵۹۶